Ticket verloren

Koop je jouw ticket(s) online of per telefoon, dan ontvang je ze in een pdf per mail. Zo’n mail of pdf kan uiteraard al eens zoek raken.
Via je online ticketaccount kan je echter op elk moment zelf een nieuw ticket opvragen

Volg het stappenplan

  • Surf naar onze online ticketmodule.
  • Klik bovenaan de pagina op 'Aanmelden' en meld je aan met je login en wachtwoord.
    (Een nieuw wachtwoord opvragen kan hier ook.)
  • Je naam verschijnt vervolgens bovenaan de pagina.
    Klik hier op ‘Tickets’ om het overzicht van al je tickets te krijgen.
  • Vink de gewenste voorstelling aan en kies ‘Verstuur opnieuw’
  • Herbevestig dit item met de checkbox en klik 2x op ‘OK’.
  • Je krijgt de boodschap ‘Reprinted succesfully’ en de mail met een nieuwe pdf belandt spoedig in je mailbox.
    (Opgelet: vanaf dat moment is je ‘oude’ ticket niet meer geldig. Vind je het alsnog terug, gebruik het dan niet meer.)
  • Heb je een smartphone, dan kan je het e-ticket bewaren in je Wallet app.
    Of je print het ticket af (minstens op A5-formaat).

Liever een persoonlijke service?

  • Onze medewerkers staan graag vooraf voor je klaar aan onze Ticketbalie of op 016 300 900.
    Deze herdruk is gratis.
  • Voor aanvang van de voorstelling kan je aan de zaalkassa ook een nieuw ticket vragen.
    Deze herdruk is echter betalend en kost je € 0,50 per ticket.