Oplossingen voor de geannuleerde voorstellingen

Is er een nieuwe speeldatum voor de voorstelling waar ik tickets voor heb? Wordt het concert waar ik naar uitkeek volledig geannuleerd? Vervalt mijn cadeaubon? Een overzicht!

Je ontvangt sowieso een persoonlijk mailtje voor elke getroffen voorstelling.

  • Bij een nieuwe speeldatum krijg je een nieuw ticket. Als de datum je niet schikt, kan je een terugbetaling vragen.
  • Bij een annulering krijg je jouw geld terug.
  • Je kan ook steeds opteren voor een 'solidair ticket' en geen terugbetaling vragen van (een deel van) je ticket.

Staat jouw voorstelling hieronder nog niet bij? 
Even geduld, we werken nog aan een definitieve oplossing.

WAT MET MIJN CADEAUBON?

Nadert jouw cadeaubon zijn vervaldatum en kan je deze tijdelijk niet inruilen voor een ticket?
Stuur dan je vouchercode (rechtsboven) naar ticket@30cc.be. Doe dit liefst voor de vervaldatum!
Je cadeaubon wordt kosteloos met één jaar verlengd en je ontvangt een nieuwe vouchercode.

ACTUEEL OVERZICHT: