Start ticketverkoop: hulp & tips!

07/06/2019

Check het stappenplan en onze extra tips voor jouw online aankoop. Loopt er toch iets fout, dan staan we graag voor je klaar ...

Op zaterdag 8 juni start om 10.00 uur de ticketverkoop voor het seizoen 2019-2020.

Je koopt het snelst online, maar bent uiteraard ook welkom aan onze Ticketbalie.
Voor de online verkoop hebben we een overzichtelijk stappenplan voor je klaargezet.

WE ZIJN ER VOOR JE!

Loopt er zaterdag toch iets fout tijdens je online aankoop, dan staan we heel graag voor je klaar.
Je kan ons contacteren via:

(Deze kanalen zijn er voor supportvragen, niet voor reservaties. We zetten een maximum aantal medewerkers in, maar het kan de eerste uren erg druk zijn. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen.)

ENKELE EXTRA TIPS!

  • Onze ticketwebsite vind je op LEUVEN.ITICKETSRO.COM.
  • CONTROLEER VOORAF JE LOGIN EN ACCOUNT
    Is het al een tijdje geleden dat je nog bestelde, check dan vooraf je login-gegevens en je account. Zo ben je zeker dat je vlot kan bestellen en dat de tickets op het juiste mailadres belanden.
    Opgelet: je doet dit best voor zaterdag 6.00 uur (AM), vanaf dan wordt immers de wachtboodschap actief.
  • DE WACHTRIJ: WILLEKEURIG NUMMER OM 10.00 UUR
    De Queue-it software deelt zaterdag exact om 10.00 uur automatisch de willekeurige wachtnummers uit. Het volstaat om iets voor 10.00 uur naar de website te surfen. Uren eerder klaar zitten, heeft geen enkele invloed op je wachtnummer. Er zijn bij de start duizenden geïnteresseerden, het kan dus inderdaad gebeuren dat je een erg hoog nummer krijgt.
  • BLIJF IN DE WACHTRIJ
    Klik niet weg als je een statusbalkje krijgt. Sluit of vernieuw de wachtrij-pagina NIET! Anders loop je het risico dat je jouw plaats kwijtraakt en achteraan moet aanschuiven.
  • IK GERAAK NIET IN MIJN WINKELMANDJE?
    Heb je al heel wat voorstellingen uitgekozen, dan geraak je in sommige browsers niet meer tot de ‘bodem’ van het winkelmandje (blauwe knop Bestel).
    >>> De snelste oplossing: voeg een willekeurige voorstelling toe aan je bestelling. Zo beland je weer in het winkelmandje en kan je deze laatste voorstelling meteen verwijderen (X). Daarna rond je de eigenlijke bestelling verder af.
  • IK KAN NIET NAAR STAP 3, BETALING?
    • Duid eerst de verzendmethode aan (Single ticket of Multi ticket).
    • Scroll dan ver genoeg door. De knop ‘Ga naar betaal >>’ staat helemaal onderin.
  • IK KAN NIET BETALEN?
    • Vink eerst je akkoord aan met onze Algemene Voorwaarden en Privacyverklaring.
    • Selecteer vervolgens de betaalmethode. Je kan betalen met Bancontact, Visa of Mastercard.
  • WAAR BLIJVEN MIJN TICKETS?
    In de eerste uren kan de verzending van de tickets enige tijd duren. Check zeker ook je postvak ‘Ongewenste mail’. Blijft de mail achterwege, neem dan zeker contact met onze medewerkers (zie hoger).